Kategóriák
 
 
 
 
 
 
 
Vrecko na papuče, kaleidoskop
 
 

Reklamációs űrlap

RAK, spol. s.r.o., bejegyezve a kerületi bíróságon Trenčín-ben, 1661/R szám alatt, Sro szakasz, székhelye:  kpt. Jaroša 24, 957 01 Bánovce nad Bebravou, Szlovák Köztársaság, Cégjegyzékszám: 31437923, Adószám:  2020416739, Közösségi adószám: SK2020416739. Hivatalos képviselő: Ing. Vojtech Račko, Ing. Alexandra Račková (a továbbiakban: "eladó")

 

Elérhetőség (levelezési cím): RAK spol. s. r.o. kpt. Jaroša 24, 957 01 Bánovce nad Bebravou, Slovák Köztársaság

E-mail cím: info@prezuvky.sk

Tel.: + 421 905 331 930

_________________________________________________________________________________

 

REKLAMÁCIÓS ŰRLAP (a vásárló tölti ki)

 

A vásárló adatai

Név és vezetéknév, illetve cégnév

 

Telefonszám

 

E-mail cím

 

Számlaszám nemzetközi IBAN formátumban

 

 

A reklamált termékre vonatkozó adatok

Gyártó (márka)

 

A termék típusa (modell)

 

Sorozatszám (ha van)

 

Vásárlás dátuma

 

A kiállított számla száma

 

A hiba/sérülés leírása

 

 

 

 

 

 

 

 

REKLAMÁCIÓS PROTOKOLL (az eladó tölti ki)

 

A reklamáció fogadásának dátuma

 

A reklamáció elintézésének dátuma

 

A reklamáció megoldása

A termék cseréje

A vételár visszafizetése

Elutasított reklamáció

A termék cseréje a következőre

 

 

A termék vételárának visszautalása az alábbi nemzetközi IBAN formátumban feltüntetett számlaszámra

 

A reklamáció elutasításának oka

 

A lehetséges szakszerű elbírálás helye és elérhetősége a 12 hónap után leadott reklamáció elutasítása esetén

 

 

Amennyiben a fogyasztó a vásárlást követő első 12 hónapban adta le a reklamációt, az eladó csak szakszerű elbírálás alapján utasíthatja el a reklamációt; az ezzel járó összes költséget az eladó állja, az eredménytől függetlenül.

 

Amennyiben a fogyasztó 12 hónap elteltével adta le a reklamációt, melyet az eladó elutasított, az eladó köteles a reklamáció elintézésénél kiadott dokumentumban feltüntetni, kinek küldheti el a fogyasztó a terméket szakszerű vizsgálatra (bírósági szakértő, meghatalmazott személy, kijelölt személy). Amennyiben a szakértői vélemény a fogyasztót támogatja, a reklamációt újra be lehet nyújtani; az ismételten benyújtott reklamációt nem lehet elutasítani.  A szakszerű vizsgálat költségét, valamint az összes ennek kapcsán keletkezett költséget az eladó állja.  Az eladó köteles a reklamáció ismételt leadását követő 14 napon belül megtéríteni a vásárlónak az összes szakmai vizsgálattal kapcsolatos költséget, valamint minden velejáró költséget. 

 

 

 

Dátum és a vásárló aláírása:......................................................................

 

Dátum és az eladó aláírása:.......................................................................

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Teljes (asztali) verzió